Selamat hari raya

As salamualaikum warahmatullahiwabarakatuh....

Bersawang dah blog ni, lama tak update...hehe

Tidak terlambat untuk saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua. Maaf zahir batin sekiranya tulisan saya mengguris hati kalian


Hari raya memang seronok bila berjumpa dengan ahli keluarga tercinta. Walaupun makanan yang dihidangkan memang sedap-sedap tetapi kurang seratnya...kena bijak memilih makanan ya!



Saya sendiri banyak aktiviti yang dilakukan selepas hari raya ni, open house dan kenduri kendara jangan cakap la...sentiasa full every weekend.



Apa yang saya buat untuk cover makanan yang saya ambil,kena detoks dulu badan, kemudian

saya ambil OMEGA GUARD sebagai perisai kolestrol dalam badan, HERBALEX jangan dilupa...usus perlu dicuci selalu. Ingat apa yang kita makan, perlu dibuang...insha Allah, sihat ya
posted from Bloggeroid

Comments

Popular Posts