Makan Shaklee dapat Vitamin Percuma, Dapat Cash Rebate

Assalammualaikum Salam Sejahtera. Semoga dipermudahkan urusan anda semua pembaca blog Kak Mai.

10 tahun lepas, masa Kak Mai mula-mula kenal vitamin shaklee, Kak Mai mencari-cari supplement untuk banyakkan susu badan, Vitamin yang beri tenaga sebab Kak Mai rasa stress kerana terpaksa uruskan anak-anak Kak Mai ketika itu masih berusia 5 tahun dan 3 tahun seorang diri semasa suami bekerja. 

Kak Mai tertarik nak mencuba produk Shaklee. Kemudian Kak Mai ajak juga adik beradik dan kawan yang sama baru jadi ibu macam Kak Mai untuk beli vitamin Shaklee. Mereka pun bersetuju beli Shaklee bila nampak Kak Mai makin sihat bertenaga walaupun masa tu masih dalam pantang. 

Pembelian pertama Kak Mai dah dapat harga ahli tau. Sebab total belian set post natal, semuanya melebihi RM500++.

Masa tu Kak Mai memang tak fikir apa-apa. Niat nak dapatkan vitamin shaklee dengan harga yang lebih murah iaitu harga ahli. 

Tapi apa yang buat Kak Mai terkejut, next month ada sejumlah cash rebate masuk dalam akaun bank erna. Tertulis duit yang masuk adalah daripada Shaklee Malaysia. Wah! Ini menarik. Beli vitamin, dapat vitamin. Dapat juga kesan baik selepas makan vitamin shaklee secara konsisten selama sebulan. Eh, dapat pula Cash Rebate!

MAKAN VITAMIN SHAKLEE PERCUMA DENGAN CASH REBATE. 

Nak Makan Vitamin Shaklee Percuma? Mari teruskan membaca. Erna ajarkan bagaimana nak dapatkan Cash Rebate dimana korang boleh gunakan cash rebate Shaklee ini untuk korang makan vitamin Shaklee secara percuma. 


CASH REBATE SHAKLEE. MAKAN VITAMIN SHAKLEE PERCUMA. 

Rujuk jadual diatas, ini adalah kiraan cash rebate yang korang boleh dapatkan jika anda mahu makan vitamin shaklee percuma. 

Caranya adalah setiap pembelian produk Shaklee, korang akan kumpul uv point. Uv point terkumpul selama sebulan ini ada cara kiraannya dan akan ditukarkan kepada sejumlah cash rebate. Cash rebate ini akan masuk terus kedalam akaun bank anda bukan dibayar atas pindahan tangan upline. 

BAGAIMANA NAK DAPAT CASH REBATE BANYAK? 

Korang boleh ajak adik beradik, saudara mara, kawan-kawan, jiran tetangga sama-sama makan vitamin shaklee. Beli menggunakan nama dan no. keahlian korang. Point terkumpul daripada semua belian vitamin ini, totalnya cukup syarat korang akan dapat CASH REBATE. 

Comments

Popular Posts