Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh....

Apa khabar semua? Bagaimana berpuasa dengan Shaklee? Mesti senang kan? 

Bulan Mac telah melabuhkan tirainya dengan closing bergaya daripada team MSGRic. Kini masuk pula bulan April yang mana bulan ini ramai orang mula nak kurus & kulit cantik berseri di hari raya Aidilfitri yang bakal menjelma nanti kan? Saya pun macam tu juga. Nak cari baju raya, kasut raya tapi baju masih ketat & kulit masih lagi berjerawat, macam mana tu ya? Mood nak raya ke laut dalam la jika penampilan diri spoil kan. 

Nahhhh... Shaklee lancarkan promosi vitamin kulit set rahmah Shaklee dengan free membership dan free postage kepada ahli baharu. Best ka best? Harganya sangat-sangat tak masuk akal iaitu hanya RM99 untuk setong ESP & sebotol vitamin C. Macam tak percaya!!!!

Terdapat pelbagai kelebihan vitamin C Shaklee ni. Antaranya ialah mengandungi teknologi sustained release system (pelepasan vitamin secara perlahan-lahan iaitu 100mg selama sejam, so 5 selama 5 jam vitamin C Shaklee ni berada dalam tubuh kita, lama kan?)Sangat berbeza dengan vitamin C jenama lain. Maka tak la terjadi expensive urine (urin mahal) keluarkan vitamin C secara one shot.

ESP pun best sangat. Sesuai untuk semua golongan iaitu ibu mengandung, orang tua, orang dewasa. Seperti yang kita tahu, keperluan badan kita adalah protein yang tinggi untuk penggantian sel-sel yang rosak seperti kulit, rambut & kuku. Jadi ESP membekalkan keperluan protein & sumber kalsium yang tinggi. 
Banyak lagi testimoni Set Cantik Shaklee ni. Bulan April saja diberi harga yang sangat murah. Jangan lepaskan peluang. Jom cantik & sihat di hari raya!!!!

Jangan lupa baca blog sahabat KakMai tentang posting Set Cantik Harga Rahmah Shaklee Nadia jugak ya.

Nak order Shaklee? Meh le contact KakMai


Shaklee business leader
Maizatul Zam Zarina
0172421189

#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023

Comments

Popular Posts