Pengedar Shaklee Alor Setar

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.

Di sini saya ingin memperkenalkan diri saya sebagai SID (Shaklee Independent Distributor) atau nama lain 'pengedar sah shaklee' anda. 

Nama penuh Kak Mai ialah Maizatul Zam Zarina Bt Zainun @ Zainol dan saya merupakan pengedar sah shaklee sejak 2013. Alhamdulillah, asbab mencari ikhtiar untuk banyakkan susu badan untuk puteri kesayangan saya, saya dipertemukan dengan produk yang terbaik abad ini. Jemput baca Testimoni Shaklee Kak Mai sendiri untuk mengetahui kisah pengenalan Kak Mai dengan shaklee.

Kak Mai merupakan pengedar sah shaklee di  negeri Kedah Darulaman kawasan Alor Setar. Anda boleh terus hubungi Kak Mai sekiranya ingin mencuba produk shaklee atau ada sebarang pertanyaan mengenai produk. Insya-Allah, Kak Mai boleh COD terus ke tempat anda ataupun postage ke seluruh Malaysia. Tak perlu bimbang, kedai shaklee Kak Mai sentiasa buka untuk anda🥰. 

Antara set kesihatan yang diperkenalkan oleh shaklee adalah seperti berikut:
👉set menyusu

👉set berpantang

👉set kurus

👉set kehamilan

👉set kulit cantik

👉set warga emas

👉set kanak-kanak cerdik & sihat

👉set kolestrol/ diabetes/ jantung/ darah tinggi

👉set ekzema

👉set gout

👉set sendi / tulang

👉set tambah berat badan

👉set berpuasa

👉set honeymoon

👉set kesihatan wanita

👉set kesihatan lelaki

👉set kesuburan

👉skincare set

👉set rambut sihat

Banyakkan set-set yang diperkenalkan? Anda pening untuk memilih set yang mana sesuai dengan anda? Jangan risau, anda boleh terus tekan link wasup 👉 Kak Mai nie untuk respond yang cepat. Insya-Allah, Kak Mai akan bantu korang sihat dengan Shaklee.

Sekiranya anda sudah tahu hendak mencuba produk yang mana, anda boleh terus mendaftarkan diri dan terus buat belian pada link berikut:

Daftar sebagai Ahli Shaklee 

Sekiranya memerlukan bantuan dari Kak Mai, anda boleh terus hubungi Kak Mai . Jangan risau konsultasi diberikan secara percuma kepada anda.

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini. Jangan malu-malu untuk Whatsapp/Call Kak Mai okay😉. Jom baca posting sahabat Kak Mai 

Sekian, terima kasih.



Your Shaklee Leader,



Maizatul Zam Zarina 

ID No: 1165571



#NextLevelBlogging
#BlogMegaShaklee 
#ShakleeThrive2023 
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeAlorSetar #shakleealorsetar
#ShakleeKedah

Comments

Popular Posts