THE POWER OF TAHAJUD


Assalamualaikum dan salam kasih sayang

Harini saya nak kongsi salah satu amalan rohani yang saya amalkan sejak saya bershaklee.





Jujur cakap sebelum ni tak pernah buat pun last buat masa zaman sekolah, hehe.



Banyak kelebihan-kelebihan yang kita mungkin tak percaya dan kena percaya istimewanya solat 2 rakaat ini. Ringkas dan mudah saja cara menunaikan solat ini.Antara fadhilat-fadhilatnya..masyaallah..saya sarankan cuba amalkan...yang tak disangka2 rezeki itu datang.



1 tips yg saya nak kongsi apa yang selalu saya lakukan. Masa nak tidur tu..tepuk2 bantal..niat..aku nak bangun malam nnt..nak sembahyang tahajud.



Insyallah Allah permudahkan...kita terjaga tanpa set alarm. Cubalah! Jom tamak pahala 💪🏻💪🏻😊🚅🏎🚀

(Kredit to cik nin)

Salam sayang daripada saya
0172421189
posted from Bloggeroid

Comments

Popular Posts