Friday, 16 December 2016

Minyak ikan ke lemak ikan?

Omega Guard mempunyai pelbagai faedah kesihatan yang akan membuatkan anda rasa sangat rugi kalau tak ambil sebagai suplemen harian kita.

saya senaraikan tugas Omega Guard untuk kita tahu manfaat dan perbezaan Omega dengan minyak ikan jenama yang lain.

Antaranya ialah meningkatkan IQ kanak-kanak, mengurangkan paras kolestrol, melegakan penyakit ezema, melegakan gatal-gatal kulit disebabkan elergik dan membantu sistem pernafasan seperti penyakit asma.


Kaedah penyulingan ini berjaya menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB (polychlorinated biphenyl  - sejenis bahan kimia  industri yang sangat toksik)

Dengan adanya kaedah ni omega ni menjadi lebih selamat. Dalam laut tu macam-macam ada. Bahan-bahan kimia berbahaya. Sebab tu omega brand lain tidak dibenarkan ibu mengandung dan kanak- kanak ambil. Omega guard shaklee takde masalah. Sesiapa pun boleh ambil.

Ramai costemer saya termasuk customer nurse sndri bagi anak omega guard. Lebih baik bagi minyak ikan dari lemak ikan😬 Jangan terpedaya ya! Minyak ikan dan lemak ikan. Rugi je makan supplimen yang tiada kajian klinikal yang sangat mantap. Sedangkan shaklee sudah diuji hampir 101 tahun.

Tengok gambar tu





Kandungan minyak ikan omega guard shaklee lebih banyak dari brand lain.

Berminat dengan OMEGA GUARD?
Call/sms 0172421189

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment