Ramadan dengan Set Puasa Shaklee

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...

Hari ini sudah masuk 17 Syaaban, bermakna ada lagi 13 hari nak  masuk bulan Ramadan iaitu bulan bagi umat Islam berpuasa.

Sudah bersediakah kita untuk melakukan ibadah puasa?

Di sini saya ada beberapa cadangan untuk anda yang ingin berpuasa dengan penuh bertenaga, kekal terhidrasi, dan sentiasa bersemangat sepanjang bulan Ramadan. Semua set ini dinamakan Set Puasa 1-2-3.

ESP ( ENERGIZING SOY PROTEIN)
Sumber protein soya yang tidak diubah genetiknya, membekalkan tenaga dan mengekalkan rasa kenyang lebih lama kerana mempunyai GI (Indeks Glisemik) rendah serta memberi tubuh kekal bertenaga. Berperisa vanila sahaja. Sangat sesuai untuk semua golongan terutamanya ibu mengandung dan ibu menyusu ketika sedang berpuasa.

PERFORMANCE DRINK 
Minuman isotonik tidak bergas, terbukti secara klinikal menghidrat lebih baik daripada air. Juga dikenali sebagai air angkasawan kerana NASA pernah meminta Shaklee menjalankan R&D untuk membantu seimbangkan bendalir dalam badan selepas berada di angkasa lepas. Mempunyai lebih elektrolit berbanding minuman isotonik terkemuka. Membuatkan anda tidak mudah dahaga. Mempunyai perisa oren & lime. Tahun ini hanya perisa lime sahaja yang dijual di seluruh Malaysia. Namun saya tetap merindui perisa Oren dan tetap berharap perisa Oren masuk Malaysia, huhu. 

CINCH SHAKE 
Cinch Shake mengandungi satu protein khas, iaitu Leucine, berperanan untuk membina otot dan mengekalkan jisim otot semasa kita membuat sesuatu aktviti, atau semasa kita tidak makan. Jadi Cinch dengan formula khas LEUCINE dapat membantu anda untuk berpuasa dan diet dengan lebih bagus.

Cinch shake juga membuat anda sentiasa berasa kenyang dan sebab itulah ia bertindak sebagai meal replacement & sangat sesuai diamalkan ketika berpuasa secara tak langsung membantu anda kuruskan badan. Pilihan perisa Vanilla / Chocolate / Cafe Latte.

Antara 2 sumber Protein yang dinyatakan tadi, anda boleh pilih samada Cinch Shake Mix atau ESP atau kedua-duanya sekali 😊 kerana setiap item ada kelebihannya tersendiri. 

Yang bestnya Shaklee buat offer tak masuk akal dengan beri free membership & free postage ke seluruh Malaysia untuk pembelian Set Puasa 1-2-3. Set ini disertakan dengan shaker original yang berharga RM15 secara PERCUMA! Haihhhh....untung sungguh siapa yang join membership Shaklee bulan Mac ini. Untung berganda-ganda tau! 

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#setpuasashaklee
#shakleealorsetar 
#shakleekedah #msgric


Jom jadi ahli dengan team saya MSGRic

Maizatul Zam Zarina 
0134335487
0172421189
Your Shaklee Business Leader 

Jom baca blog sahabat-sahabat hebat Shaklee saya juga berkaitan set puasa Shaklee
https://nurazillah.blogspot.com/2023/03/pengalaman-berpuasa-dengan-set-puasa.html

Comments

Popular Posts