Santai petang bersama MNS Kedah

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh sahabat-sahabat hebat

Hari ini dapat jemputan daripada Malaysian Nature Society (MNS) cawangan Kedah yang mengadakan first gathering di Alor Setar. 

Perjumpaan berjumpa jam 11 pagi dan berakhir hampir jam 3 petang. Bermula dengan acara makan-makan dulu la. 


Saya bawa kacang pilus yang saya masukkan dalam tong ESP & LIFE SHAKE, ramai yang tak pernah tengok tong Shaklee rupanya. Tak sangka sungguh! Tak perasan rupanya saya bawa duta tak bercakap saya ke mana-mana. Well, bila dah jadi Shaklee lover di mana-mana pun dia akan bawa! 

Lepas tu kami buat pebbles bersama-sama. Anak2 kecil yang seronok bab mewarna ni. 

Nice kan? Dipenuhi dengan kehijauan alam. Buat aktiviti yang best bersama-sama setelah dah lama tak berjumpa del kesibukan kerja & urusan keluarga. Terpaling healing sangat. 

Marissa renyeh sampai telinga sebab best mewarna tadi. Marissa baby Shaklee saya yang sudah berumur hampir 11 tahun. Asbab mencari product menyusu yang berkualitilah saya berjumpa dengan Shaklee. Alhamdulillah

Salam sayang

Nak order shaklee?
0172421189
0134335487

Comments

Popular Posts