Perbezaan Vivix dengan ResV

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh

Apa beza Vivix dan ResV untuk kita amalkan setiap hari? Bagaimana nak buat pilihan yang badan kita perlukan? banyaknya pertanyaan yang berlegar kan? hidup ini kerassss la orang cakap, namun jangan lupa KESIHATAN TETAP NO.1 untuk kita hargai dan jaga, bukan untuk diri sendiri sahaja, malah untuk orang-orang yang kita sayang juga? benar???

Sebenarnya tak banyak beza pun antara Vivix dan ResV ni, Vivix ni "kakak" dan resV ni "adiknya". Pertamanya izinkan KakMai kongsikan setiap produk keluaran Shaklee ini ada Langmark dan kajian dari Saintis terpilih dari HQ Shaklee tau. Bukan sembarang nak keluarkan produk itu ini, tanpa kajian yang teliti dan disahkan sendiri oleh pihak terpilih Saintis Shaklee ini. (bukan kaleng-kaleng kan)

Dan seterusnya, secara fizikalnya pun dah boleh bezakan? Vivix dalam bentuk cecair dan ResV pula dalam bentuk kapsu (solf gel), yang mana lebih selesa nak makan melalui bancuh ni, boleh pilih Vivix, dan nak senang dan mudah bawa pergi memana boleh pilih ResV yang berbentuk kapsul. Sesetengah orang tak suka cecair sebab kalau travel takut tertumpah atau kena tahan kastam la leceh la, dan sesetengah orang pula tak suka nak telan-telan bagai ni, sebab fobia lekat kat leher. 


Haaa kan lain orang lain citarasanya kan? ada yang pilih Vivix sebab rasa akan keunikan Vivix ni lain dari yang lain, dan sebaliknya ada yang pilih ResV sebab power nya tu lebih dari Vivix. Haaa nak tahu apa lagi beza "si kakak" dan "si adik" ni?

Namun, manfaat nya adalah hampir sama, cumanya Vivix lebih lama dan di pasaran, dan ResV pula baru lagi namun ResV ni 30% lebih berkuasa berbanding Vivix. Lagi perbezaan Vivix dan ResV???

Nak beza secara luaran dan dalaman untuk kedua botol ni, boleh kita nampak kat sini, 

Bagi Vivix Shaklee ( si Kakak )

* dari 3 pattern yang di hasilkan dan 
* mempunyai 4 ramua utama 
* dalam bentuk cecair @ liquids
* dibiasakan dengan ---> tag line nya adalah Energy For Live
* telah berada di pasaran lebih 10 tahun
* juga 10% berkuasa daripada resveratrol tunggal

Manakala untuk ResV Shaklee pula ( si adik ) adalah;

* memiliki 6 pattern 
* mempunyai 7 ramuan asas untuk menghasilkan ResV ni (wow banyakkan)
* dalam bentuk kapsul 
* tak perlu di simpan dalam peti sejuk (namun harus disimpan pada suhu bilik)
* dan paling best bilamana senang sangat nak bawa untuk travel .yeaaaaa
* dibiasakan dengan tag line l--> Live vibrantly

Dan sempena PROMOSI masih berlangsung ni kan, anda juga boleh hadiahkan terpaling istemewa untuk mak ayah, keluarga anda dan juga diri anda adalah terpaling penting juga tau.

Special PROMOSI ni khas untuk anda dan orang-orang yang kita sayangi kan? Jangan lupa CLAIM SPECIAL GIFT anda terus di team kami okey. Terima kerana anda menghargai diri anda dan keluarga anda.


Jom baca posting Master Upline KakMai juga! 

Sekiranya anda sudah tahu hendak mencuba produk yang mana, anda boleh terus mendaftarkan diri dan terus buat belian pada link berikut:

Daftar sebagai Ahli Shaklee 

Sekiranya memerlukan bantuan dari Kak Mai, anda boleh terus hubungi Kak Mai . Jangan risau konsultasi diberikan secara percuma kepada anda.

Sekian sahaja perkongsian saya pada kali ini. Jangan malu-malu untuk Whatsapp/Call Kak Mai okay😉.

Sekian, terima kasih.



Your Shaklee Leader,



Maizatul Zam Zarina 

ID No: 1165571



#NextLevelBlogging
#BlogMegaShaklee 
#ShakleeThrive2023 
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeAlorSetar #shakleealorsetar
#ShakleeKedah

Comments

Popular Posts