REVIEW & FEEDBACK BLOGMEGASHAKLEE 1.0 DAN KENAPA NAK LAGI #blogmegashaklee 2.0

Assalamualaikum warahmatullah

Selesai urusan menghantar entry "set kurus Shaklee" walaupun terlambat hantar.

Kali ni janji I hantar awal ok. 

Pendapat saya apabila menyertai #blogmegashaklee 1.0 menggalakkan saya "cuci" sawang di blog saya yang saya sudah abaikan selama 2 tahun 😅. 


#megablogshaklee 1.0 juga mengasah semula bakat penulisan saya yang dah lama terkubur. 

Saya juga berasa semakin selesa menulis blog berbanding create video di saluran media sosial lain seperti TikTok, Instagram & Facebook .

Saya juga rasa bersyukur kerana dapat berkenalan dengan ramai sideline daripada group lain kerana kami perlu mendapatkan link blog mereka juga. Selain itu boleh juga baca blog mereka. Masing- masing positif & bantu-membantu dalam melaksanakan tugasan yang diberikan. 

Saya berpendapat #megablogshaklee 2.0 perlu diteruskan supaya kreativiti yang kami ada dapat diteruskan lagi. Ukhwah juga dapat diteruskan walaupun kami dalam proses mencapai Master Coordinator. 

Terima kasih byk2 Master Norita & Master Salwa kerana menganjurkan platform yang bagus ini utk kami.

Comments

Popular Posts